نويسندگان
وبلاگ دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع خبری آنلاین بایرن مونیخ و آدرس fcbayernmunchen.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

برتري پرگل قهرمان در دربي باواريا

نتايج هفته بيست‌ونهم بوندس‌ليگا


تيم فوتبال بايرن‌مونيخ توانست دربي باواريا را با پيروزي پرگل از آن خود کند.


در ادامه هفته بيست‌ونهم بوندس‌ليگاي آلمان 5 ديدار برگزار شد که در مهمترين ديدار تيم فوتبال بايرن‌مونيخ که قهرماني‌اش در اين فصل از رقابت‌ها مسجل شده ميزبان نورنبرگ بود که در پايان با نتيجه 4 بر صفر به برتري رسيد. جرومي بواتنگ 5، ماريو گومز 17، رافينا 24 و ژردان شقيري 56 براي بايرن‌مونيخ گلزني کردند.

به نقل از فارس، در ديگر ديدار نيز دورتموند ميهمان گريتر فورت بود که در پايان با نتيجه 6 بر يک به پيروزي رسيد و با 58 امتياز در رده دوم باقي ماند. گريتر فورت نيز با 15 امتياز در قعر جدول باقي ماند. ماريو گوتزه 12 و 44، ايلکاي گوندوگان 15 و 33، رابرت لواندووسکي 80 و 81 گل هاي دورتموند را به ثمر رساندند و ادگار پريپ 71 تک گل گريتر فورت را وارد دروازه تيم ميهمان کرد.

نتايج ساير بازي ها به شرح زير است:

دوسلدورف 2 - وردربرمن 2

ماينتس يک - هامبروگ 2

ولفسبورگ يک - هافن‌هايم 2

 

لام:

مونيخي‌هاهنوز تاکسب همه اهداف فاصله دارند


کاپيتان تيم فوتبال بايرن معتقد است يارانش در فصل جاري در دفاع و حمله بهتر از گذشته کار کردند که به قهرماني زودهنگام ليگ رسيدند.


به گزارش فارس، فيليپ لام پس از برد شب گذشته يارانش مقابل اينتراخت فرانکفورت در هفته بيست و هشتم بوندس‌ليگا اظهار داشت: مي‌خواستيم هر طور شده برنده بازي شده‌، روند بردهاي پياپي حفظ شده و در نهايت عنوان قهرماني فصل جاري خود را محرز کنيم. هدفي که به آن رسيديم. البته هنوز تا کسب همه اهداف بزرگ و مورد نظر فاصله داريم.

او ادامه داد: پس از قطعي شدن قهرماني فصل جاري، دنبال کسب چند رکورد ديگر هستيم. مي‌خواهيم يکسري از رکوردها را بهبود ببخشيم تا نشان دهيم با لياقت و سزاواري در بالاي جدول قرار گرفته‌ايم.

لام در مورد کيفيت تيمش نيز عنوان کرد: نسبت به گذشته در امور دفاعي عملکرد بهتري داشتيم. در بازي رو به جلو نيز جهش خوبي کرديم.

در اين پيکار که در ورزشگاه کومرس‌بانک در حضور 51 هزار نفر انجام شد، شاگردان هاينکس در دقيقه 27 صاحب ضربه پنالتي شدند که «ديويد آلابا» آن را هدر داد. باستين شواين اشتايگر، هافبک ملي‌پوش سرخ‌پوشان در دقيقه 52 با گلي که زد، پيروزي را به اردوي باوارايي‌ها آورد. به اين ترتيب بايرن در هفته بيست و هشتم با کسب 75 امتياز و 20 امتياز فاصله با تيم دوم جدول(بورسيادورتموند) سند قهرماني فصل 2013-2012 را به نام خود زد.

 

روبن:

قهرماني زودهنگام مونيخي‌ها پايان راه نيست


لژيونر هلندي تيم فوتبال بايرن پس از غلبه بر فرانکفورتي‌ها و دستيابي به مقام نخست ليگ، به هواداران وعده کرد که افتخار‌آفريني‌هاي «باوارايي‌ها»‌ در فصل جاري همچنان ادامه خواهد يافت.


آرين روبن پس از پيروزي يک بر صفر شب گذشته در زمين اينتراخت فرانکفورت در هفته بيست و هشتم بوندس‌ليگا و قطعي شدن مقام قهرماني زودهنگام ليگ اظهار داشت: روز بسيار زيبايي را همگي داريم به چشم مي‌بينيم. هر کدام از ما که به زمين مي‌رود، طبيعي است که مي‌کوشد بهترين بازي ممکن را ارائه دهد. البته از نظر کيفي،‌ بازي که مقابل اينتراخت انجام داديم، بهترين مصاف امسال تيم نبود ولي با اين برد خوب، قهرماني را کسب کرديم.

به گزارش فارس،وي افزود: روز چهارشنبه در ديدار برگشت با يوونتوس ايتاليا از ليگ قهرمانان اروپا، بازي بسيار مهمي را در پيش داريم. براي ما اکنون برد در اين بازي اهميت دارد که خود را براي آن آماده مي‌کنيم.

روبن که از سال 2009 در خدمت سرخ‌پوشان مونيخي است، ادامه داد: قهرماني ليگ را اکنون در هفته بيست و هشتم بوندس‌ليگا کسب کرده‌ايم. از اين بابت آسوده‌خاطر شديم. اما داستان افتخار‌آفريني‌هاي فصل بايرن همچنان ادامه خواهد داشت.

او با خرسندي از کسب مقام اولي ليگ عنوان کرد: در فاصله 6 هفته تا پايان فصل، ضمن کسب قهرماني، 20 امتياز نسبت به تيم دوم جدول، فاصله داريم. بر اين اساس به قهرماني زودهنگام رسيديم. اين موفقيت بزرگ در سايه تلاش دسته‌جمعي کل تيم کسب شد که به آن افتخار نيز مي‌کنيم اما اين پايان راه نيست و همچنان تا کسب عناوين ديگر تلاش مي‌کنيم.

در اين پيکار که در ورزشگاه کومرس‌بانک در حضور 51 هزار نفر انجام شد، ياران اين ستاره هلندي در دقيقه 27 صاحب ضربه پنالتي شدند که «ديويد آلابا» آن را هدر داد. باستين شواين اشتايگر، هافبک ملي‌پوش سرخ‌پوشان در دقيقه 52 با گلي که زد، پيروزي را به اردوي باوارايي‌ها آورد. به اين ترتيب بايرن در هفته بيست و هشتم با کسب 75 امتياز و 20 امتياز فاصله با تيم دوم جدول (بورسيادورتموند) سند قهرماني فصل 2013-2012 را به نام خود زد.

 


درباره وبلاگ

سلام به وبسایت من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی رادر اینجا داشته باشید.لطفا عضو بشوید تا از امکاناتی که در آینده ی نزدیک برایتان قرار خواهم داد بهره مند بشئید.نظر و تبادل لینک یادتون نره.